The Goodiebox / De Goodiedoos

 For the non-Dutch readers, please read this blog.


Allereerst wil ik zeggen: Linda, dit is echt een supergoed initiatief! Ook vind ik het ontzettendleuk om te zien hoe vrijgevig mensen zijn en hoe er omgegaan wordt met degoodiedoos.
Afgelopen woensdag werd de Goodiedoos bij me bezorgd. Ik had er enorm zin in, en had mijn eigen spulletjes al klaar staan. Het is een beetje een lang verslag geworden, omdat ik overal bij heb gezet wat het is.


Bij het uitzoekenvan de spulletjes heb ik vooral naar merken gekeken die ik helemaal niet kende,of producten waar ik nog niets van had. Maar er zitten ook een paar dingen bijwaarvan ik de kleur gewoon supermooi vond.
 


Dit is wat ik eruit heb gehaald:

Konad Gel Eye Patch, Konad Nose Pack, Eyemagicbruin&grijs, OPI Bastille My Heart, Manhattan Lotus Effect 72D, 2Bnailpolish(geen nummer), Beautyrehab Spearmint Lipbalm, LA Colors lipglossNude, Teees! No. 14, Gosh lipgloss 0074, Models Own lipgloss Fuchsia, NYXtriple eyeshadow Lake Moss, Catrice Nude Sensation Coral Pink blush, EDM GoldenMedal eyeshadow, MAD Evocative sample, Essence Bohemian Good Old Times,Maybelline Mineral Powder Blush Original Rose, Eeyko Raspberry Fat Balm, LaFemme Beauty Emerald,  Lancome no. 413,The Color Workshop (geen nummer), Sweetly You Strawberries & Champagne, Beautytreatmineralspalette, Rafida quartetto 3.

En dit is wat ik er terug in heb gestopt:
Oogspulletjes:
 

The Color Workshop pallete(incl uitklapbare spiegel), Rimmelduo Walnut Pearls, Dandy Fashion Lashes, Wild and Crazy Mad Raven, CatriceHaute Couleur Eyebrowexpert, eyeshadowbrush van Moon Minerals,  Essence eyeshadow Fashion Victim & SuperStar & Get Ready & Jungle Queen, Miss Helen duo 09, Gosh Quattro RainForest, Miss Helen Stripey eyeshadow 03, Essence eyebrow designer Black,Catrice Liquid Eyeliner Purple Passion, Essence Quattro Ciao Bella!, Claire’s(geen naam), Claire’s (geen naam), Catrice Haute Couleur Catwalk Colours, Wet nWild(geen naam), Claire’s (geen naam), Etos Baked Eyeshadow duo (geen naam).
Foundation:

Gosh Orange Drops, Essence Multidimension Glam Girl, HemaQuick Drying 82, Gosh Miss Grey, Hema Long lasting 07,  Diamond Cosmetics Never so Evergreen, Essencecolour&go Glamorous.
 
Lipsticks enlipbalm (Deze zijn allemaal ontsmet met alcohol):

 
Mylene Longlasting Lipstick & gloss no. 20, EDM Naturallipgloss(/balm) Bamboo, Catrice Stay On 030, Essence Sprakling Illusion, RimmelColor Shine Brill, Rimmel Color Shine Vigour, Mylene no. 65.

Lush en 2mascara’s:


Rimmel Glam’Eyeswaterproof mascara, Rimmel Lash Maxx waterproof mascara,  Lush, Nutts (discon) massagebar, Lush Vanillain the Mist zeep, Lush Bob (limited Xmas) zeep, Lush Noubar zeep, Lush Pumpkin(limited Halloween) zeep.

 La Roche-Posay:

Ik ben heel ergblij met de producten van dit merk, dus misschien is dit voor iemand anders welnet zo’n wondermiddel: ik heb de samples die ik niet gebruik in de goodiedoos gedaan.Er zit ook nog een kortingsbon van 3,50 euros op een gezichtsverzorgingsproductnaar keuze omheen. Ik heb er nog eentje ingedaan, omdat ik zelf een spaarkaartheb en die kortingskaartjes dus niet kan gebruiken. J
Hydraphase XL(SPF 15) dagcreme, Hydraphase oogcreme,Toleriane foundation (Sand Beige).

Random dingen(allemaal ongebruikt):



Lush Grease Lightning (HBT:  24-10-10), Lush Snowfairy Solid Perfume (HBT:  16-11-10), French Manicure stickerpolish, Elmesensitive tandpasta :P , L’Oreal taming cream, Catrice Haute Couleur Makup Fixing Spray, Lavera samples (handcreme,getinte crème, shimmerlotion, mannen douchegel/shampoo, bodylotion,douch/badgel, bodylotion), Lush, None of Your Beeswax, lipbalm (HBT:  13-10-10) (niet op de foto) ,Kruidvat lipgloss(niet op de foto).



Ik heb de dooseven opgeschoont, want er hadden wat poeders gelekt. Kwestie van wat potjesafvegen en de dekseltjes goed aandraaien. Ook heb ik de Dior oogschaduw in eenzakje gedaan: de donkere kleur is kapot gegaan en ik weet neit of iemand datkan herstellen, dus heb ik hem er maar in gelaten.
Ik vond het echtontzettend leuk om in de doos te neuzen, en heb mijn eigen stash eens flink opkunnen ruimen: die is nu ook helemaal netjes!  Hopelijk heeft iemand wat aan de spulletjesdie ik erin heb gestopt: het meeste is niet of weinig gebruikt. Zonde om weg tegooien dus, en ik heb er leuke spulletjes voor terug gekregen.